Dünya Müminin Zindanı , Kafirin de Cennetidir.

17 Nisan 2015 Cuma

Kadınbudu Köfte Tarifi Nedir ?

Posted at  11:55  |  in  Yemek Tarifleri

Kadınbudu Köfte Tarifi Nedir ? - Kadınbudu Köfte Nasıl Yapılır?




İyi günler.. Kadınlar akşam eşlerine ne yapacakları konusunda uzun süre düşünürler.Güzel bir fikir olan kadınbudu köftenin sizlere tarifini vercem.

4 KİŞİLİKTİR.
  1. Yarım kg. dana kıyma
  2. 2 adet kuru soğan
  3. 1 Kahve fincanı pirinç
  4. 3 adet yumurta
  5. 1 tatlı kaşığı tuz
  6. 1 tatlı kaşığı karabiber
  7. Ayçiçek yağı
  8. 1 Su bardağı un
  9. 1 Çay bardağı kaynamış su


Pirinci haşlayın
Pirinci yıkayıp 10-15 dakika sıcak suda bekletin. Ardından, yumuşayıncaya kadar haşlayıp suyunu süzün.
2. Adım
Soğanları doğrayın
Soğanları ince küp şeklinde doğrayın.
3. Adım
Kıymanın yarısını kavurun
Tavaya az miktarda yağ koyup, soğanlar ölene kadar kavurun. Kıymanın yarısını soğanlara ilave edin. Tuz ve karabiber ekleyip, kıyma suyunu bırakıp çekene kadar kavurun. Ateşten alıp soğumaya bırakın.
4. Adım
Malzemeleri karıştırın
Çiğ kıyma, kavrulmuş kıyma, haşlanmış pirinç ve 1 adet yumurtayı kaba koyun. Tuz ile karabiber ekleyin. Karışımı 10 dakika yoğurun.
5. Adım
Şekil verin
Harçtan yumurta büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlayın ve yassı bir şekil verin.
6. Adım
Kızartın
2 adet yumurtayı iyice çırpın. Tavaya yağ koyup kızdırın. Köfteleri önce una sonra yumurtaya batırarak kızartın.
7. Adım
Servis edin
Köfteleri, kağıt havlu üzerine alarak fazla yağının süzülmesi için bir süre bekletin.

Kadınbudu köfteyi sıcak olarak servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 yorum:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 Ne Nasıl Yapılır - Nasıl Çalışır. Blogger by
Tüm Hakları Saklıdır Blogger.
back to top